Vestuvės Šri Lankoje - Malwina ir Jakub

Šri Lankos vestuvės 16
{

Pirmiausia ponia Malwina ir ponas Jakubas Kamilas norėjo surengti vestuves ir vestuvių priėmimą šeimai Kipre, o kai praktiškai viską paruošėme, staiga pasikeitė planai - jie nusprendė leistis į medaus mėnesį ir susituokti Šri Lankoje.

Laimei, grįžę jie rado laiko ataskaitai išsiųsti:

„Atsiprašau, kad šiek tiek nenorėjome jums siųsti savo nuotraukų. Aplink mus vyko per daug, nieko nebuvo laiko.

Kalbant apie viešnagę Šri Lankoje, tai buvo fantastiška, jau nekalbant apie pasakiškas vestuves. Oro uoste mus su gėlių vainikais pasitiko kelionių agentūros atstovas. Mes nuėjome į viešbutį, kuris pasirodė esąs jaučio akis, atitiko visus mūsų lūkesčius ir netgi juos viršijo. Įsimylėjome ten esantį maistą, šiuos prieskonius, jų kompozicijas, naujus skonius ... yum !!!

Mūsų vestuvių koordinatorė Anojika pasirodė malonus ir paslaugus žmogus. Mes galėjome pasirinkti vestuves sode ar vestuves paplūdimyje. Mes nusprendėme eiti į sodą, kad galėtume pasislėpti palmių pavėsyje. Šokėjai ir šokėjai palydėjo mus prie altoriaus, kuris buvo pilnas gėlių, dainuodamas tradicinę vestuvių dainą. Visa ceremonija buvo graži. Daugumą jo elementų galima pamatyti pridedamose nuotraukose, t. Y. Rišti mažus pirštus ir pilti ant jų vandenį, dovanoti vienas kitam lapus, deginti aliejinę lempą, pjauti kokosą perpus einant altoriumi. Po ceremonijos mes galėjome pereiti prie oficialios vestuvių dalies, davėme priesaiką ir įteisinome savo santuoką su Civilinės metrikacijos skyriaus tarnautoju. Ir jūs galėtumėte tęsti švęsti. Žinoma, neapsiėjo be pyrago ir šampano. Mes taip pat maitinomės įvairiais vietiniais skanėstais, kuriuos jie mums atnešė, o mes sėdėjome ant sofos grožėdamiesi mums paruoštu šokių šou.

Ir tada pasirodė mūsų „vestuvių transporto priemonė“, tai yra ilgai lauktas dramblys. Prieš užlipdami turėjome jį nuraminti, maitindami vaisiais. Po to, kai jį „prisijaukinome“, nuėjome juo esančiame paplūdimyje, kur surengėme fotosesiją. Viskas pasirodė fantastiška. Po vestuvių mūsų laukė kelionė laivu upe. Grįžę valgėme tik mums paruoštą vakarienę. Vestuvių vakarui mes gavome specialų liuksą jaunavedžiams (saldus kambarys). Tačiau laiko naudoti nebuvo daug, nes auštant važiavome į dviejų dienų safarį, kurį patys nusipirkome iš kelionių agentūros atstovo. Vestuvėse, kurios įvyko po mūsų sugrįžimo (balandžio 21 d.) Karpacz, mes vaidinome filmą iš savo vestuvių, kur galėjai pamatyti visą ceremoniją. Šeima ir draugai buvo patenkinti.
Apibendrinant galima pasakyti, kad mus žavi Šri Lanka ir šią kelionę visada prisiminsime su ašara akyse “.