Vestuvės Mauricijuje - Aleksandra ir Narzulla

Paplūdimio vestuvės
{

vestuvės Mauricijuje

Aleksandra ir Narzullas ką tik pasirinko Mauricijus santuokos vietoje. Tos vestuvės Mauricijuje buvo nuostabiausias įvykis jų gyvenime. Ceremonijos metu juos lydėjo artimiausia šeima. Ir apie tai, kaip jie susiejo šią nepaprastą gyvenimo kelionę:

„Labai džiaugiuosi, kad nusprendėme pasirinkti jus, kad padėtumėte mums organizuoti kelionę Vestuvės. Dėkoju už profesionalumą viską sutvarkyti per tokį trumpą laiką.

Kalbant apie viešnagę pačioje saloje, tai buvo gražu. Darbuotojai mus pasitiko labai šiltai. Pervežimas į viešbutį, kuriame mūsų laukė tėvai, vyko sklandžiai ir greitai. Visi svetainėje buvę buvo labai malonūs ir paslaugūs. Mums buvo suteiktas puikus kambarys pirmame aukšte su vaizdu į vandenyną ir paplūdimius. Jau pasiilgau rytinės kavos balkone tokioje gražioje aplinkoje.

Viešbutis jis yra gražus, matosi, kad jis nėra naujas, tačiau jie tuo rūpinasi tiek, kiek rūpinasi žaluma. Mes pasinaudojome daugybe lankytinų vietų, esančių viešbučio patalpose, įskaitant: vandens sportą, paplūdimį, baseinus, restoranus ir barą. Maistas buvo skanus, kiekvieną dieną išbandėme vis ką kita. Su ponia Dorota susitikome kitą dieną po mūsų atvykimo. Ji yra mielas žmogus. Ji papasakojo apie Mauricijų ir tai, kaip atrodys mūsų viešnagė, ir formalumus, ir pasiūlė mums kelionę sala. Tą pačią dieną susitikome su Heike (vestuvių planuotoja), su kuria iki smulkmenų suplanavome savo mažylį vestuvių šventė. Heike yra žavingas ir moka pradžiuginti būsimus jaunavedžius. Dieną prieš vestuves eidavome tik į du biurus tvarkyti formalumų. Vairuotojas visą laiką buvo su mumis, o laisvalaikiu pasakojo įdomių faktų apie salą. Visa procedūra nuo išvykimo iš viešbučio iki atvykimo truko gal 3 valandas.

Vestuvių diena buvo visiškai be streso, visi žinojo, ką daryti, kad ši diena būtų tobula. Iki pietų gulėjome paplūdimyje - nepajutome, kad tuokiamės per kelias valandas. Tikriausiai todėl, kad mums nereikėjo dėl nieko jaudintis. Žinojome, kad viskas bus susegta iki paskutinio mygtuko. Ir taip buvo. Mano šukuosena ir makiažas buvo būtent tai, ko norėjau. Fotografas atliko puikų darbą.

Ceremonija ji buvo graži, kaip ir muzika, ir visos dekoracijos. Viskas vyko lengvai, su šypsenomis ir pokštais. Net kiti poilsiautojai mus fotografavo, plojo ir sveikino. Džiaugiuosi, kad mano tėvai buvo šalia mūsų ir kad jie galėjo būti mūsų liudininkai. Po ceremonijos vyko fotosesija, o paskui vakarienė paplūdimyje. Ten irgi viskas buvo tobula. Kitą dieną gražiai papusryčiavome terasoje. Apie geresnę pradžią negalėjome svajoti santuokos.

Ir tada tai tapo tikra ilsėtis. Visą savaitę mūsų laukė gražus oras. Buvo apie 26 laipsniai šilumos, todėl mes jį naudojome tiek, kiek galėjome. Mums buvo liūdna išvykti, nes visa savaitė buvo nuostabi. Pažadėjome sugrįžti per pirmąjį jubiliejų “.

Aciu tau ir geriausi linkejimai