Vestuvės Balyje - reportažas iš unikalios Beatos ir Marcin ceremonijos

Vaizdas 164
{

„Aš, Marta, imu tave Marciną savo mylimu vyru, pažadu mylėti ir branginti gerbti ir gerbti, dalintis su tavimi ir paguosti tave, kuriai reikia ir ko reikia, kol mes abu gyvensime ...“

Nuvažiavome 12000 XNUMX km nuo savo gimtųjų miestų, šeimų ir draugų, norėdami pasakyti sau sakramentinį „TAIP“ visiškai neįprastomis aplinkybėmis.

Ši ypatinga diena turėjo būti skirta tik mums.

Mes iš karto atmetėme variantą tradicinės lenkiškos vestuvės su daugybe svečių ir linksmybėmis, trunkančiomis iki paryčių. Ši ypatinga diena turėjo būti skirta tik mums. Ieškodami internete aptikome vieną iš Varšuvos kelionių agentūros „Victoria Travel“ pasiūlymų pavadinimu „Vestuvės užsienyje“. Tą pačią dieną susisiekėme su ponia Viktorija Iwanowska. Iš pradžių turėjome problemų rinkdamiesi vestuvių vietą, tačiau netrukus supratome, kad pagrindinis mūsų kriterijus yra oro sąlygos. Taip 29 m. Liepos 2013 d. Nusileidome Balio oro uoste.

Palikę ją, patyrėme tikrą kultūrinį šoką. Mes užklydome į šimtus motorolerių, visur sklindantį triukšmą, minias ir nuolatinį ragų ošimą. Mūsų galvoje pradėjo dygti mintis, ar mes nebūtume suklydę lėktuvų? Laimei, netikėtumo efektas buvo trumpalaikis. Viešbutyje buvome sutikti kaip jaunavedžiai, nors tuo metu dar nebuvome susituokę. Tačiau buvo taip malonu, kad praleidome tolesnius paaiškinimus. Kitomis dienomis ragavome Balio virtuvės patiekalų, susipažinome su kultūra ir „tinginiavome“. Tokia padėtis tęsėsi iki rugpjūčio 5 dienos.

Mūsų vestuvių Balyje diena atrodė lygiai taip, kaip mes apie tai svajojome, t. Y. Paplūdimys, ošiantis vandenynas, pro debesis besiveržianti saulė ir tiesiog mes. Balyje gyvenanti moteris viską nusagstė. Per paskutines dvi atostogų savaites pasiekėme kiekvieną Balio kampelį, ragavome visų rūšių Balio patiekalų ir apskritai mėgavomės saule.

Deja, visi geri dalykai turi baigtis. Tačiau mums liko daug laimingų prisiminimų.