Santykiai ir nuomonės

Peržiūrėkite pranešimus iš vestuvių, kurias surengėme užsienyje.

Viktorija ir Adomas - čia viskas ir prasidėjo

Viktorija ir Adomas - nuo to viskas ir prasidėjo ...

Labai seniai (t. Y. 2006 m.) Susitikome ir tai iškart sukėlė. Pasiūlymui prireikė šešių mėnesių, ir mes pradėjome planuoti nuostabias vestuves ir romantišką medaus mėnesį. Viktorija svajojo apie gražias vestuves bažnyčioje, skrydį su vestuvine suknele, užsiėmimą pilnoje šventėje Maldyvų paplūdimyje ir pasivaikščiojimą po Paryžiaus nuotaką ir jaunikį. Daug iš karto, tiesa? Neįmanomas? Žinoma, galite! Paaiškėjo, kad Lenkijoje nėra biuro, galinčio tokiems [...]
Šri Lankos vestuvės 16

Vestuvės Šri Lankoje - Malwina ir Jakub

Pirmiausia ponia Malwina ir ponas Jakubas Kamilas norėjo surengti vestuves ir vestuvių priėmimą šeimai Kipre, o kai praktiškai viską paruošėme, staiga pasikeitė planai - jie nusprendė leistis į medaus mėnesį ir susituokti Šri Lankoje. Laimei, grįžę jie rado laiko atsiųsti pranešimą: „Atsiprašau, kad šiek tiek nenorėjome jums siųsti savo nuotraukų. Aplink mus vyko per daug, nieko nebuvo laiko. Ką [...]
vestuvės Mauricijuje 4

Vestuvės Mauricijuje - Hanna ir Piotr

Ponia Hanna ir P. Piotr nuo pat pradžių buvo linkę tuoktis gražioje, egzotiškoje vietoje. Iš kelių pasiūlymų jie pasirinko vestuves Mauricijuje. Toliau pateikiama jų ataskaita, kurią gavome grįžę: „30 m. Lapkričio 2011 d. Daugeliui žmonių tai buvo dar viena stebuklinga Šv. Andriejaus naktis, o mums tai buvo labai svarbi diena - mūsų vestuvių diena. Kaip ir viskas mūsų gyvenime, mūsų santuoka skyrėsi nuo įvaikintų [...]
Paplūdimio vestuvės

Vestuvės Mauricijuje - Aleksandra ir Narzulla

vestuvės Mauricijuje Aleksandra ir Narzulla savo vedybų vieta pasirinko Mauricijų. Tos vestuvės Mauricijuje buvo nuostabiausias įvykis jų gyvenime. Ceremonijos metu juos lydėjo artimiausia šeima. Ir apie tai, kaip jie susiejo šią nepaprastą savo gyvenimo kelionę: „Labai džiaugiuosi, kad nusprendėme pasirinkti jus, kad padėtumėte mums organizuoti kelionę ir vestuves. Dėkoju už profesionalumą viską sutvarkyti per tokį trumpą laiką. Kalbant apie viešnagę pačioje saloje, [...]
vestuvės Mauricijuje 8

Vestuvės Mauricijuje - Ewelina ir Yan

Šiai gražiai nuotakai ir jaunikiui surengėme vestuves Mauricijuje ir didingą vestuvių priėmimą gražiame smėlio paplūdimyje visai jų šeimai. Žemiau yra kelionės aprašymas, kurį perskaičiau nuoširdžiai jaudindamasis, o jų nuotraukos įrodo, kad tai buvo tikros pasakų vestuvės: „Iš mūsų pusės norėjome jums gražiai padėkoti už mūsų vestuvių ir vakarėlio organizavimą. Viskas buvo visiškai tobula, o prisiminimai išliks mūsų širdyse visą gyvenimą - [...]
Vaizdas 164

Vestuvės Balyje - reportažas iš unikalios Beatos ir Marcin ceremonijos

„Aš, Marta, imu tave Marciną į mano mylimą vyrą, pažadu mylėti ir branginti gerbti bei gerbti, dalintis su ja ir paguosti tave, kuriai reikia ir ko reikia, kol mes abu gyvensime ...“ Nuvažiavome 12000 XNUMX km nuo savo gimtųjų miestų, šeimų ir draugų, norėdami pasakyti sau sakramentinį „TAIP“ visiškai neįprastomis aplinkybėmis. Ši ypatinga diena turėjo būti [...]
1 1

Vestuvės Mauricijuje - Joanna ir Radosław

Ponia Joanna ir ponas Radosławas su vaiku išvyko į užsienį iškilmingai sudaryti santuoką - tai buvo svajonių vestuvės Mauricijuje, tiek civilinėse, tiek bažnyčios vestuvėse. Grįžusi Joanna atsiuntė mums šios kelionės pranešimą ir keletą gražių nuotraukų: „Sveika ponia Marto, Mauricijus yra nuostabi sala su nuostabiais kriokliais, vaizdais ir augalais. Nors iš pirmo žvilgsnio atrodo kiek prastai - visi aplinkiniai [...]
Seišeliai_003

Vestuvės Seišeliuose- Sławomir ir Liliana

Ponas Sławomiras su mylimąja sužadėtine Liliana išvyko į ilgą kelionę į užsienį, kad ten susituoktų - tai buvo nuostabios jų vestuvės Seišeliuose. Sveiki, pirmadienio rytą saugiai grįžome į Lenkiją. Labai ačiū už gerai suorganizuotą kelionę! Viskas buvo tobula. Nuo pat pradžių, kai tik nusileidome, žmonės, kurie dirba su jumis, rūpinosi mumis, įsodino mus į taksi, paskui į keltą ir pan. Į viešbutį. Grąžinkite tą patį [...]
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vestuvės Balyje- Katažina ir Bogdanas

„Ponia Viktorija, mes tik gyvenimo kartu pradžioje, tačiau kadangi už nugaros yra pirmasis sunkiausias jos žingsnis - vestuvės, norime su jumis greitai pasidalinti įspūdžiais iš pačios ceremonijos. Tai buvo tiesiog TOBULA. Mes ypač įsimylėję poną Ketutą, kuris mums nuo pat pradžių yra tarsi gera dvasia. Jis mums padeda viskuo, pasakoja apie salos istoriją, jos gyventojus, paminklus, florą [...]
tuoktis Šri Lankoje 6 2

Vestuvės Šri Lankoje - Anna ir Mariusz

Tai buvo išskirtinai gerai surengtos vestuvės nuošalioje saloje - Šri Lankoje. Mūsų nepaprastos istorijos herojai, ty ponia Anna ir ponas Mariusz, turėjo labai konkrečias, neįmanoma pakeisti atostogų datas, todėl mūsų kelionių agentūra turėjo veikti labai greitai, kad sutvarkytų jiems visus formalumus ir viską laiku suorganizuotų. . Jaunoji pora visus mums reikalingus dokumentus siuntė ypač efektyviai ir taip [...]
vestuvės Šri Lankoje 4

Vestuvės Šri Lankoje ir medaus mėnuo Maldyvuose

Kotrynos svajonė visada buvo vestuvės Šri Lankoje, paskui vaizdingas medaus mėnuo su ekskursijomis Šri Lankoje, o po to viešnagė Maldyvuose. Grįžusi ji mums atsiuntė trumpą pranešimą apie savo kelionės eigą ir keletą gražių nuotraukų: „Sveiki ponia Viktorija ir Karolina, labai norėčiau jums padėkoti, kad taip profesionaliai surengėte mums šią nuostabią kelionę, viskas vyko sklandžiai - buvo labai malonu, viešbučiai, jų apreiškimas, […]