Vestuvės Mauricijuje - Joanna ir Radosław

1 1
{

Ponia Joanna ir ponas Radosławas su vaiku išvyko į užsienį iškilmingai sudaryti santuoką - tai buvo svajonių vestuvės Mauricijuje, tiek civilinėse, tiek bažnyčios vestuvėse. Grįžusi Joanna atsiuntė mums šios kelionės pranešimą ir keletą gražių nuotraukų:

„Sveika ponia Marta,

Mauricijus yra nuostabi sala su nuostabiais kriokliais, vaizdais ir augalais. Nors iš pirmo žvilgsnio atrodo šiek tiek prastai - visapusiškas cukranendrės, norint pamatyti gražiausias vietas, reikia leistis į kelionę po salos vidų.

Mūsų atvykimo dieną oras nebuvo labai įdomus ir, tiesą sakant, mus šiek tiek nuvylė. Laimei, jau kitą dieną paaiškėjo, kad nepaisant žiemos, temperatūra yra tinkama degintis ir maudytis baseine, taip pat vandenyne. Paplūdimys viešbutyje buvo gražus, vanduo buvo žydras ir smėlis gražus.

Viešbutis sužavėjo paslaugų kokybe. Turiu pripažinti, kad tai buvo aukščiausio lygio, o padavėjai, barmenai, priėmimas ir kt. Pateikė tikrai aukštą lygį. Nebuvo problemų bendrauti angliškai ar prancūziškai. Kiekvienas viešbučio personalas labai stengėsi, kad klientai būtų patenkinti.

Antrąją viešnagės dieną susitikome su savo vestuvių organizatoriumi, kad aptartume šios puikios dienos detales mums. Viskas jau buvo suplanuota iš anksto ir, mūsų nuomone, logistiškai gerai sutvarkyta. Dieną prieš vestuves turėjau bandomąjį makiažą ir bandomąją šukuoseną. Kirpėja ir vizažistė atliko puikų darbą. Buvau labai patenkinta jų darbo rezultatais.

Po pusryčių, apie vidurdienį, nuėjau į saloną pasidaryti plaukų ir makiažo, o sužadėtinis nuėjo į SPA po viso kūno šveitimo - turiu prisipažinti, kad aš jam šiek tiek pavydėjau 😉 Grįžę grįžome į atskirą vietą kambariai, kad prieš ceremoniją nesimatytų.

Vestuvės įvyko ketvirtą valandą paplūdimyje prie restorano, kuris neabejotinai buvo mūsų mėgstamiausias. Iškart po ceremonijos nuėjome į terasą, skrudinome šampaną ir pjaustėme pyragą. Taip pat buvo atvežtas nedidelis užkandis - kanapės ir samosas. Mus lydėjo sūnus Filipas ir ponia Dorota - gyventoja ir vertėja. Maždaug po pusvalandžio fotografas pakvietė mus šaudyti. Žinoma, jis mus lydėjo nuo pat pradžių, fotografuodamas ceremonijos metu ir per tostą bei pjaustydamas pyragą. Sesija buvo nuostabi ... Poveikis parodytas žemiau. Fotografas tikrai išpažįstamas. Po sesijos turėjome trumpą pertraukėlę, kad galėtume šiek tiek „pasivyti“, taip sakant. Mes pakeitėme savo sūnų ir pakeliui į vakarienę (19:30) išmetėme jį į vaikų klubą, kuris buvo atidarytas kiekvieną rytą iki 21:30. Restorane „Navigator“ mūsų laukė papuoštas stalas. Po vakarienės mūsų laukė vonia su burbulais ir rožių žiedlapiais bei atšaldytu šampanu. Ryte į mūsų kambarį atnešė pusryčius, kuriuos valgėme terasoje.

Nors į šias vestuves ėjome tik mes trys, savo sprendimo nesigailėjome. Tai buvo graži diena, kuri tikrai išliks mūsų atmintyje visą gyvenimą. Mes jos nekeistume jokia kita 🙂

Dieną prieš vestuves nuvykome į Port Luisą ir dar vieną mažą miestelį, kurio pavadinimo, deja, nepamenu 😉 susitvarkyti reikiamų formalumų. Viskas vyko sklandžiai ponios Dorotos dėka, kuri mums padėjo ir padėjo. Ji taip pat paskambino parapijos kunigui ir paskyrė paskyrimą kitai dienai. Mes nuėjome, sutvarkėme visas detales ir vestuvės įvyko kitą dieną po civilinių vestuvių. Viskas vyko sklandžiai, be jokių problemų.

Po vestuvių turėjome laiko tinginiauti. Taigi paplūdimyje naudojome saulę. Taip pat vykome į kruizą katamaranu į netoliese esančią salą ir kelionę į salos vidų. Sėkmingiausios atostogos. Temperatūra šešėlyje per 24 laipsnius. Saulėje paplūdimyje buvo tikrai karšta.